راز خوش تیپی و جذابیت مردانه چیست؟ ویژه سال 99

راز خوش تیپی و جذابیت مردانه چیست؟ ویژه سال 99

راز خوش تیپی و جذابیت مردانه چیست؟ ویژه سال 99

مردان بسیار با نفوذ و منحصر به فرد به دلیل ویژگی های طبیعی خود مانند عقل برتر ، شجاعت قهرمانانه ، آرامش و یا الهام الهی دارای یک اثر مختص خود بر روی ذهن اطرافیان خود هستند. گاهی این تاثیر چنان بزرگ است که می تواند راه زنگی یک نفر را تغییر داده و یا گاهی بالاتر رود و تاریخ ساز شود. با این وجود در کنار تمام ویزگی های ذاتی تمام آقایان می توانند با معروفیت به خوش تیپی و جذابیت مردانه برای مخاطبین خاص مود موثر واقع شوند. اما این موضوع چگونه انجام می پذیرد؟ با ما همراه شوید تا پاسخ این پرسش را در چند دقیقه دیگر دریابید.

خوش تیپی در چیست؟

این روزها همه می دانند پوشیدن لباس های برند، استفاده از لوازم جانبی مانند ساعت و عینک های خاص و … در خوش تیپی افراد موثر است، اما شما می توانید با استفاده از چند تکنیک خاص به بالاترین سطح جذابیت در میان اطرافیانتان برسید.

معمولا افراد عادی تصویر میکنند مردان در ظاهر از زنان برای جذابیت و شیک پوشی زمان کمتری را به دلیل اینکه نیازی به آن ندارند، صرف می کنند. با این وجود اگر از  افراد شاغل در این صنعت پرسش نمایید، تمامی افراد عکس این موضوع را به شما اعلام می نمایند.

مدلینگ های مطرح مد دنیا و افراد صاحب نام در این زمینه رازهایی را برای جذابیت مردان در رابطه با سبک لباس و استایل موهای مردان دارند که بخشی از آنها را خواهید خواند.

1-  انتخاب رنگ مناسب:

در انتخاب رنگ لباس چند نکته را مد نظر قرار دهید. رنگ لباس را متناسب با رنگ پوست و سردی و گرمی فصل انتخاب کنید.

1-  انتخاب رنگ مناسب:

2- اسپرت یا کلاسیک پوش هستید:

حتما همه ی شما مردان خوش تیپ می دانید که هیچ وقت لباس های اسپرت را با لباس های کلاسیک و رسمی ترکیب نکنید چون به شدت از جذابیت شما کم می کند.

2- اسپرت یا کلاسیک پوش هستید:

3-  اکسسوارهای هوشمندانه انتخاب کنید:

یک عینک دور مشکی متناسب فرم صورتتان و یا یک دستمال گردن شیک می تواند کلی به جذابیت شما بیافزاید.

3-  اکسسوارهای هوشمندانه انتخاب کنید:

4- مرتب و آراسته باشید:

اصلاح دقیق و داشتن موهایی مرتب راز دیگری برای جذابیت آقایان است

4- مرتب و آراسته باشید:

آیا نکته دیگر برای جذابیت وجود دارد؟

ما برای پاسخ به این سوال نیز می توانیم در اینجا 7 کارساده را به شما آموزش دهیم تا شما فورا تبدیل به یک مرد جذاب شوید:

انسان دوست باشید؛ به دوستان و اطرافیانتان اهمیت دهید، سعی کنید به آن ها گوش دهید و در هر زمان که احساس نیاز می کنند، کمکشان کنید.

از تعارفات خودداری کنید؛ سعی کنید تمام حرف ها و پیشنهاداتی که می دهید از قلبتان باشد، از تعارفات بی دلیل بپرهیزید.

دید مستقیم همراه با لبخند داشته باشید؛ این روزها محققان دریافته اند که زبان بدن شما می تواند گویای ذهنان باشد. پس لبخند فراموش نشود

لباس های با رنگ مناسب بپوشید؛ به پوشش خود دقت کنید،  سعی کنید همیشه لباستان مرتب باشد و کمتر از رنگ های تیره استفاده نمایید.

پیاده روی کنید؛ با ورزش کردن ضمن بدست آوردن سلامتی، وزن خود را کاهش میدهید، هم چنین می توانید  با این روش روحیه خود را بالاتر برده و جذابتر به نظر برسید.

از پاسخ دادن کوتاه بپرهیزید؛ سعی کنید در هنگام پرسش و پاسخ جملات کاملی را بیان کنید، همین موضوع به تنهایی کافیست تا شما به یک قهرمان تبدیل نماید.

آینده نگر باشید؛ وقتی کاری را شروع می کنید به عواقب آن توجه داشته باشید، کارهایی را انجام دهید که با آن شاد باشید.

آیا نکته دیگر برای جذابیت وجود دارد؟

 

 

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  1. زینب قنبری گفت:

    کاش برای خانمها هم بزارند همه جا داره به آقایون توجه میشه

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.